Ako sa k nám dostať

Trasa z Námestia slobody

Po zaparkovaní auta prejdite popri budove VÚB dolu z námestia po schodoch, pokračujte po moste cez potok, prejdite popri bytovke a pokračujte rovno cez cestu na druhú stranu. Tu sa vyberte smerom vpravo a potom na najbližšej križovatke odbočte smerom vľavo do kopca. Pokračujte pár metrov stále vľavo po asfaltovej ceste a potom odbočte vpravo do hory pomedzi domy, kde Vás navedie zelená a čierna značka náučného chodníka umiestnená na skale. Ďalej budete pokračovať po drevených schodoch a mostíku stále po čiernej značke náučného chodníka, až sa dostanete na chodník so žltou turistickou značkou, ktorá Vás smerom vľavo zavedie na Zvoničku.

Trasa z vlakovej stanice

Z vlakovej stanice prejdite na koniec autobusovej stanice až ku turistickému smerovníku, odkiaľ sa po lesnej ceste po žltej značke dostanete na Zvoničku.

Trasa z parkoviska oproti budove Spojenej školy

Po zaparkovaní auta prejdite cez cestu, vyberte sa vpravo po chodníku, prejdite cez most a cca po 10 m odbočte vľavo do lesa. Po asfaltovej ceste prídete na žltú turistickú značku, ktorá Vás zavedie na Zvoničku.